21 stycznia 2020

🌟 Customer Experience, czyli DOŚWIADCZENIE KLIENTA 🌟 
Jest to ogół wrażeń, które wpływają na pozytywne bądź negatywne postrzeganie danej marki, produktów czy usług firmy.

Doświadczenia buduje się poprzez takie czynniki jak: 
     💰 cena i jakość produktów, 
     🔍 dostępność usługi, 
     ☎️ możliwość kontaktu, 
     📝 przejrzystość zasad współpracy, 
     👩‍🏫 prezentacja, 
     ⚖️ uczciwość, 
     🛠 rzetelność, 
     ⭐️ odpowiedzialność.

Pozytywne Customer Experience nie jest gwarancją sprzedaży produktu czy usługi. Jest natomiast solidnym fundamentem do zbudowania długotrwałej relacji biznesowej, dzięki której klient wróci w przyszłości i będzie polecać Cię jako Profesjonalnego Doradcę czy Rzetelnego Eksperta 🤓.

JAK ZBUDOWAĆ CUSTOMER EXPERIENCE

5 KROKÓW BY ROZPOCZĄĆ BUDOWĘ POZYTYWNEGO CUSTOMER EXPERIENCE

Budowanie Customer Experience, a tym samym własnej marki możesz zacząć od 5 małych kroków:

  1. Terminowo wywiązuj się ze swoich obowiązków. Zapoznaj klienta z procesem obsługi i informuj o postępach w pracy.
  2. Bądź kompetentny, udzielaj wszelkich niezbędnych informacji, nie pozostawiaj miejsca na wątpliwości i obiekcje.
  3. Oddzwaniaj, gdy nie możesz odebrać telefonu. A jeśli klient dzwoni kilkukrotnie, napisz SMSa.
  4. Stwarzaj atmosferę bezpieczeństwa finansowego. Wykazuj wartość swojej pracy i wysokości wynagrodzenia.
  5. Pamiętaj o właściwej prezencji i pozytywnym nastawieniu do klienta. Bądź Specjalistą, którego klienci będą chcieli polecić swoim najbliższym.

BLOG

Skuteczna komunikacja

Sprzedaż i obsługa klienta

Polecana literatura

Wskazówki i porady

Zespół i rozwój pracowników

Rozwój indywidualny

polityka prywatności

123 123 123

email@gmail.com

City, Road 12

Wprowadzając dane osobowe do formularza zawartego na stronie gildiatrenerska.pl oraz wysyłając niniejszy formularz, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do przetworzenia zapytania szkoleniowego. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w zakładce <Polityka Prywatności>.

Zastanawiasz się którą ścieżkę rozwoju wybrać?

SKONTAKTUJ SIĘ
Z NAMI!

Chętnie porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach oraz zaproponujemy korzystne rozwiązania.

Imię i nazwisko
Telefon
E-mail
Wybierz temat
Treść wiadomości
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Wiadomość nie została wysłana.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola.