🌟 Customer Experience, czyli DOŚWIADCZENIE KLIENTA 🌟
Jest to ogół wrażeń, które wpływają na pozytywne bądź negatywne postrzeganie danej marki, produktów czy usług firmy.
Doświadczenia buduje się poprzez takie czynniki jak:
💰 cena i jakość produktów,
🔍 dostępność usługi,
☎️ możliwość kontaktu,
📝 przejrzystość zasad współpracy,
👩🏫 prezentacja,
⚖️ uczciwość,
🛠 rzetelność,
⭐️ odpowiedzialność.
Pozytywne Customer Experience nie jest gwarancją sprzedaży produktu czy usługi. Jest natomiast solidnym fundamentem do zbudowania długotrwałej relacji biznesowej, dzięki której klient wróci w przyszłości i będzie polecać Cię jako Profesjonalnego Doradcę czy Rzetelnego Eksperta 🤓.
5 KROKÓW BY ROZPOCZĄĆ BUDOWĘ POZYTYWNEGO CUSTOMER EXPERIENCE
Budowanie Customer Experience, a tym samym własnej marki możesz zacząć od 5 małych kroków:
123 123 123
email@gmail.com
City, Road 12
Wprowadzając dane osobowe do formularza zawartego na stronie gildiatrenerska.pl oraz wysyłając niniejszy formularz, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do przetworzenia zapytania szkoleniowego. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w zakładce <Polityka Prywatności>.
Zastanawiasz się którą ścieżkę rozwoju wybrać?
SKONTAKTUJ SIĘ
Z NAMI!
Chętnie porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach oraz zaproponujemy korzystne rozwiązania.