…warsztatów szkoleniowych jako narzędzie umożliwiające początkującym pracownikom przećwiczenie nowo poznanych narzędzi komunikacji, bądź zaawansowanym stworzenie nowych skutecznych metod komunikacji, a potem sprawdzenie ich funkcjonalności w praktyce. 

GRA SZKOLENIOWA IDEALNIE SPRAWDZA SIĘ PODCZAS…

  • szkolenie online wprowadzające do tematu budowania wartości firmy, usługi oraz produktu (3 godziny),
  • 2-dniowe warsztaty stacjonarne z wykorzystaniem gry Skyscraper, które mają na celu wykreowanie oraz wzmocnienie kompetencji i umiejętności sprzedażowych (2 x 8 godzin),
  • wsparcie trenerskie pracowników poprzez przekazywanie zadań wdrożeniowych, dzięki którym zwiększa się szansa na skuteczne wdrożenie przez pracowników nowej wiedzy i umiejętności,
  • consulting mentorski dla właścicieli w trakcie szkoleń oraz w pierwszym miesiącu po zakończeniu warsztatów.

ELEMENTY 3-DNIOWEGO CYKLU SZKOLENIOWEGO

Lorem ipsum dolor sit amet

  • Dostęp do platformy, na której będą zamieszczane materiały szkoleniowe.
  • Zestaw 2 zadań wdrożeniowych na platformie e-learningowej oraz konsultację trenerską ws. zrealizowanych zadań.
  • Zaświadczenie ukończenia cyklu rozwojowego "The sky is the limit".

KAŻDY UCZESTNIK SZKOLENIA OTRZYMA:

  • Zadanie zespołowe do przeprowadzenia po szkoleniu.
  • Raport z przeprowadzonego cyklu rozwojowego.
  • Mentoring w trakcie trwania szkolenia oraz przez miesiąc od zakończenia szkolenia.
  • Consulting i wsparcie po szkoleniach we wdrożeniu nowych umiejętności przez pracowników.

MENADŻER ZESPOŁU OTRZYMA:

WSPARCIE TRENERA

Stawiamy szczególny nacisk na zmaksymalizowanie szansy poprawy. Naszym celem jest wpływ na realne postępowanie uczestników w długiej perspektywie czasu, dlatego projektując cykl rozwojowy wprowadziliśmy stymulatory zmiany.

Napisz do Nas - odpowiemy na wszystkie Twoje pytania

Twój adres e-mail:
Wpisz treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola

NAPISZ DO NAS

ODPOWIEMY NA WSZYSTKIE TWOJE PYTANIA

TRENERZY PROWADZĄCY

Czytaj więcej
o zespole trenerskim

SZKOLENIE NR 1

DECYZJE KLIENTÓW (NIE) ZAWSZE LOGICZNE

  • Budowanie współpracy z klientem w oparciu o model 3 filarów PWZ (Potrzeba – Wartość – Zaufanie).

  • Ustalanie wynagrodzenia za pośrednictwo - dlaczego klienci nie akceptują wynagrodzenia i jak zwiększyć szansę na jego zaakceptowanie?

  • Zastosowanie modelu BWS i BWD w rozmowie telefonicznej z klientem.

  • Różnice pomiędzy sprzedażą usługi a produktu.

  • Działania zmierzające do maksymalizacji szans na finalizację transakcji.

  • Techniki pozyskowe oparte na technikach sprzedaży.

  • Techniki służące do otworzenia rozmowy z klientem w celu rozpoczęcia dialogu.

  • Techniki przejmowania kontroli w trzech formacjach.

  • Zasady współpracy z klientem oraz wszystkie etapy procesu obsługi klienta.

  • Komunikaty łagodzące opór klienta.

  • Techniki zarządzania obiekcjami.

SZKOLENIE NR 2

OTWARCIE ROZMOWY RADZENIE SOBIE Z OPOREM

  • Trening praktyczny skutecznego umawiania się na spotkanie z potencjalnym klientem.

  • Trening praktyczny z prowadzenia rozmowy sprzedażowej z klientem wraz z wykorzystaniem technik sprzedażowych.

  • Wyznaczanie celu oraz planu działania na przyszłość dostosowanego do poziomu kompetencji.

  • Automotywacja - czym jest i jak ją stosować.

SZKOLENIE NR 3

SKYSCRAPER – THE SKY IS THE LIMIT

PROGRAM SZKOLENIA

OFERTA SZKOLENIOWA

Zawarte w zestawie gry szkoleniowej materiały umożliwiają pracę z grupą składającą się z maksymalnie 6 osób.

OPIS GRY SZKOLENIOWEJ "SKYSCRAPER"

 

ŚWIAT GRY

Uczestnicy szkolenia łączą się w pary i wcielają się w rolę pracowników na stanowiskach kierowników budowy oraz dyrektorów sprzedaży w różnych firmach deweloperskich. Jako reprezentanci poszczególnych organizacji konkurują ze sobą budując drapacze chmur, bo każdy chce stać się najbardziej rozpoznawalną firmą na lokalnym rynku. Do tego potrzebują pieniędzy i w tym celu pracownicy pozyskują inwestorów, aby przekonać ich do zainwestowania w ich wieżowiec.

 

RZECZYWISTOŚĆ

Wychodząc poza grę, uczestnicy rozgrywki realnie prowadzą rozmowy telefoniczne ze swoimi potencjalnymi klientami, bądź kontrahentami w celu przekonania ich np. do spotkania sprzedażowego. W ten sposób wykonują swoją rutynową pracę i jednocześnie dobrze się przy tym bawią oraz uczą się nowych narzędzi komunikacji.

 

GŁÓWNĄ CECHĄ INNOWACYJNĄ GRY ORAZ WARSZTATÓW JEST… 

…wykonywanie przez uczestników połączeń telefonicznych do potencjalnych klientów, bądź kontrahentów oraz aktywne tworzenie bazy klientów przy wsparciu Trenera.

Kiedy planujesz zatrudnić nowych pracowników i zależy Ci na kompleksowym przeszkoleniu ich z obszaru telefonicznego pozyskiwania klientów, tak aby od początku wdrażali dobre praktyki.

Jeżeli chcesz, aby Twoi pracownicy szybko i skutecznie rozwijali swoje umiejętności sprzedażowe i doskonalili się w pracy.

Jeżeli chcesz dać nową motywację swoim pracownikom, aby uwierzyli w siebie i możliwości realizacji najbardziej ambitnych celów sprzedażowych.

Jeżeli zależy Ci na przeszkoleniu swoich pracowników z umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych z nastawieniem na efekt końcowy.

Jeżeli chcesz by Twoi pracownicy w pracy realizowali plany dobrze się przy tym bawiąc i wzajemnie wspierając w swoich działaniach.

KIEDY WARTO ZDECYDOWAĆ SIĘ

NA CYKL ROZWOJOWY “THE SKY IS THE LIMIT”?

3-DNIOWY CYKL ROZWOJOWY
„THE SKY IS THE LIMIT” 

Z WYKORZYSTANIEM GRY SZKOLENIOWEJ "SKYSCRAPER"

DLA KOGO?

KIEDY WARTO?

ELEMENTY CYKLU ROZWOJOWEGO

OPIS GRY "SKYSCRAPER"

PROGRAM SZKOLENIA

WSPARCIE TRENERA

(W TRAKCIE I PO SZKOLENIACH)

KADRA TRENERSKA

NAPISZ DO NAS
I ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY

POZIOM ZAAWANSOWANIA WIEDZY

Realizacja projektu nie wymaga tego samego ani różnego poziomu zaawansowania. Im większe zróżnicowanie wiedzy, umiejętności i doświadczenia tym lepiej.

DLA KOGO JEST

CYKL ROZWOJOWY “THE SKY IS THE LIMIT”?

 

  • dla Twojego zespołu Sprzedawców, Doradców, Konsultantów, a dokładnie dla wszystkich osób, których jednym z rutynowych obowiązków w pracy jest telefoniczny kontakt z klientem w celu uzyskania konkretnego rezultatu, jak np.:

    • pozyskiwanie nieruchomości na sprzedaż,

    • umawianie spotkań biznesowych,

    • sprzedaż telefoniczna.

  • dla wsparcia pracy: właścicieli firm, kierowników, Działu HR, Trenerów, czyli osób, które sprawują pieczę nad wynikami swoich zespołów.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleniową

"Sky is the limit"

na naszej stronie internetowej na komputerze.

Zapytania o szczegóły oferty i naszych usług prosimy kierować  mailowo na adres: kamila.madejska@gildiatrenerska.pl,  bądź telefonicznie na numer: (+48) 785 322 026.

PRZEPRASZAMY

STRONA TYMCZASOWO
NIE DZIAŁA NA MOBILE

polityka prywatności

123 123 123

email@gmail.com

City, Road 12

Wprowadzając dane osobowe do formularza zawartego na stronie gildiatrenerska.pl oraz wysyłając niniejszy formularz, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do przetworzenia zapytania szkoleniowego. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w zakładce <Polityka Prywatności>.

Zastanawiasz się którą ścieżkę rozwoju wybrać?

SKONTAKTUJ SIĘ
Z NAMI!

Chętnie porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach oraz zaproponujemy korzystne rozwiązania.

Imię i nazwisko
Telefon
E-mail
Wybierz temat
Treść wiadomości
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Wiadomość nie została wysłana.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola.