ZESPÓŁ
GILDII TRENERSKIEJ

Poznajmy się bliżej :)

Poznaj Trenerów

Poznaj naszą historię

Poznaj nasze wartości

...zebranie kompleksowych informacji niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji i może dotyczyć pojedynczego pracownika, określonych zespołów lub całej organizacji.

AUDYT UMOŻLIWIA...

  • kompetencje i umiejętności pracowników,
  • poziom motywacji i satysfakcji z wykonywanej pracy,
  • czynniki motywujące i demotywujące do pracy,
  • efektywność działań podejmowanych przez pracownika,
  • struktura zatrudnienia i kultura organizacyjna.

OCENIE PODDAWANE SĄ TAKIE OBSZARY JAK...

...niezależnym i metodycznym badaniu oraz bezstronnej ocenie możliwości zasobów ludzkich. Jest to analiza potencjału zawodowego kadry pracowniczej względem planów i potrzeb organizacji.

AUDYT PERSONALNY OPIERA SIĘ NA...

Lorem ipsum dolor sit amet

Kiedy planujesz zmiany personalne: zatrudnienia, redukcje, przeniesienia do innych działów bądź awanse (szczególnie na stanowiska kierownicze).

Kiedy chcesz zaplanować ścieżki rozwoju pracowników oraz plany sukcesji uwzględniając przyszłe potrzeby organizacji oraz chcesz wyeliminować ryzyko braku wykwalifikowanej kadry.

Przed podjęciem strategicznych decyzji np. związanych z wyborem zespołu do ważnego projektu biznesowego.

Kiedy zależy Ci na zwiększeniu poczucia przywiązania pracowników do firmy oraz chcesz tworzyć zespoły angażujące się w życie organizacji.

Kiedy planujesz szkolenia i zależy Ci, aby dopasować ich tematykę oraz zakres do aktualnego poziomu wiedzy i umiejętności uczestników.

KIEDY WARTO WYKONAĆ

AUDYT PERSONALNY

Zwiń informacje

ukryta siła emocji w pracy zawodowej

zarządzanie swoją energią i koncentracją w czasie

budowanie wartości usługi i produktu

sprzedaż w oparciu o zbudowane relacje

techniki sprzedażowe i zarządzanie obiekcjami

ulubiona tematyka szkoleń Norberta

Od ponad 12 lat jest związany ze sprzedażą. Zamiłowanie do Marketingu i Public Reations przerodził we własną Agencję Marketingu 360, a dzielenie się swoją wiedzą i umiejętnościami w podjęcie działań trenerskich.

Spędził ponad 3 000 godzin na sali szkoleniowej współtworząc sukces firm o lokalnym oraz ogólnopolskim zasięgu. Rozwija umiejętności przedsiębiorców i ich pracowników poprzez wykłady, warsztaty i pracę indywidualną.

Zorientowany na długofalowe korzyści osiągane współpracą. Aktywizuje do rozwijania swoich umiejętności, poszerzania wiedzy i osiągania zamierzonych rezultatów. Wybiera zadawanie pytań zamiast formułowania stwierdzeń. To pozwala Mu na szybką identyfikację problemu i postawienie  pierwszego kroku w kierunku jego rozwiązania.

Specjalizuje się w grywalizacji. Autor i współautor programów trenerskich, szkoleniowych i sprzedażowych zorientowanych na budowanie trwałych relacji zakupowych.

"Cel można osiągnąć na wiele sposobów, ale najlepiej wybrać taki, którego realizacja sprawia przyjemność."

Trener Biznesu z ponad 12-letnim doświadczeniem w sprzedaży oraz Trener Mindfulness.

W 2018 roku został wyróżniony podczas X Gali Polish National Sales Awards w kategorii Trener Sprzedaży za skuteczność oraz nowoczesność w wykorzystywaniu narzędzi trenerskich.

NORBERT GREZEL

Czytaj więcej

Zwiń informacje

budowanie zespołu, motywacja i rozwój pracowników

delegowanie i monitorowanie zadań

prowadzenie spotkania sprzedażowego

budowanie trwałych relacji z klientem

kontakt telefoniczny z klientem

ulubiona tematyka szkoleń Michała

Michał posiada 3-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem oraz 11-letnie doświadczenie w sprzedaży w branżach: pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, sprzedaży bezpośredniej, sprzedaży telefonicznej oraz FMCG. Trener Biznesu od 2013 roku.

Prowadził i współtworzył cykl rozwojowy Talent Management dla Ekspertów Finansowych i Doradców ds. Nieruchomości oraz uczestniczył w programie rozwojowym dla menadżerów średniego szczebla w Agencji Nieruchomości.

Promuje innowacyjną metodę sprzedaży poprzez budowanie 3 filarów: potrzeby, wartości, zaufania oraz nastawienia na doradzanie i budowanie trwałych relacji z klientem. Wykorzystuje szeroki wachlarz narzędzi lingwistycznych oraz wybranych technik Neurolingwistycznego Programowania.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji menadżerskich, rozwoju osobistego, pozyskiwania i obsługi klientów oraz procesów kupna i sprzedaży nieruchomości. Jego konikiem jest projektowanie szkoleń, w których zaprasza uczestników do zagrania w grę rozwijającą jednocześnie kluczowe kompetencje niezbędne w ich pracy.

"Kluczem do sukcesu nie jest manipulowanie klientem, a pozwolenie, aby z Twoim wsparciem świadomie dokonywał decyzji zakupu."

Trener Biznesu, który na swoim koncie posiada ponad 5 000 godzin szkoleniowych, 490 poprowadzonych szkoleń oraz 68 autorskich programów szkoleniowych. 

W 2017 roku został wyróżniony podczas IX Gali Polish National Sales Awards w kategorii Trener Sprzedaży.

MICHAŁ ŚMIGIELSKI-LUDWA

Czytaj więcej

Zwiń informacje

budowanie marki własnej w obsłudze klienta

techniki sprzedażowe i  zarządzanie obiekcjami

rozmowa telefoniczna z klientem

skuteczna komunikacja interpersonalna

negocjacje

ulubiona tematyka szkoleń Wojtka

Wojtek od 2012 roku jest związany z branżą finansów i nieruchomości. Doradzał i sprzedawał nieruchomości w kilku miastach Polski. Sukcesy w bezpośredniej obsłudze klienta zaowocowały autorskimi szkoleniami sprzedaży.

Posiada 5-letnie doświadczenie jako Trener Wewnętrzny Contact Center. W tym czasie prowadził coachingi indywidualne, szkolił Ekspertów Finansowych z zakresu rozmów telefonicznych oraz współtworzył Akademię Sukcesu CC.

Jako trener spędził ponad 3 000 godzin na sali szkoleniowej. Doświadczenie zdobywał w pracy od podstaw, a wyznaczając nowe cele szybko awansował w kolejnych firmach. Zgłębia tematykę emocji, komunikacji i negocjacji. Dzięki temu: rozmowa telefoniczna, sprzedaż bezpośrednia oraz wszystkie elementy związane z obsługą klienta są docenianym i lubianym przez uczestników tematem szkoleń. Wierzy w pasję i nieskończoną motywację z niej wynikającą, dlatego w trakcie każdego szkolenia dba, aby inspirować uczestników. 

"Warto równoważyć rozwój z własnymi potrzebami i otaczającym nas środowiskiem. Stagnacja jest regresem, bo świat na nikogo nie czeka."

Trener Biznesu od 2012 roku z 5-letnim doświadczeniem jako Trener Wewnętrzny Contact Center.

Wykładowca zajęć z tematu "Podstawy komunikacji w biznesie" na uczelni Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie.

WOJCIECH SKOREK

Czytaj więcej

Zwiń informacje

customer experience & budowanie pozytywnego wizerunku

typologia osobowości & skuteczna komunikacja interpersonalna

rozwój kompetencji menadżerskich

budowanie zespołu
(teambuilding)

zarządzanie zmianą i sobą w zmianie

ulubiona tematyka szkoleń Darii

Daria specjalizuje się w budowaniu procesów rozwojowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb. Posiada doświadczenie w pracy z konsultantami i menadżerami. Inspiruje, zachęca, nadaje odpowiedni kierunek. Uczestnicy szkoleń wychodzą z nowymi umiejętnościami, zarażeni energią i entuzjazmem do wprowadzania ich w życie. Jak mówi: "Praktyka czyni mistrza". Dlatego chętnie angażuje się w długofalowe procesy rozwojowe i wspiera w utrwalaniu nowych umiejętności.

Współtworzyła roczny proces rozwojowy dla kierowników zespołów, podczas którego uczestnicy zdobyli umiejętności: efektywnego prowadzenia zespołu, zarządzania sytuacjami trudnymi, określania celów oraz motywowania i delegowania zadań.

W pracy ceni sobie profesjonalne przygotowanie, dlatego wykorzystuje różne formy aktywności szkoleniowych, prowadzące do cennych wniosków i pozwalających na wprowadzenie nowych umiejętności w pracę zawodową uczestników szkolenia.

W ponad 10-letniej pracy jako Trener Biznesu związana jest z rozwojem Contact Center. W tym czasie realizowała programy w zakresie:
 

  • prowadzenia rozmowy telefonicznej inbound i outbound,

  • doskonalenia sprzedaży,

  • zarządzania doświadczeniem Klienta,

  • zwiększaniem satysfakcji Klienta z obsługi i sprzedaży,

  • wdrożenia nowych pracowników,

  • zarządzania zmianą,

  • skutecznej komunikacji,
  • rozwoju umiejętności menadżerskich.

"Praktyka czyni mistrza, dlatego warto angażować się w długofalowe procesy rozwojowe i utrwalać nowe umiejętności."

Trener Biznesu, który posiada ponad 10 lat doświadczenia w rozwoju Contact Center oraz 7 000 godzin doświadczenia na sali szkoleniowej.

Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu (Grupa SET) oraz certyfikowanych szkoleń AGILE PM Foundation i Prince 2 Foundation.

DARIA MISZTAL

Czytaj więcej

Zwiń informacje

strategiczne sesje dla zarządów

rozwojowe sesje indywidualne

budowanie synergicznych zespołów

komunikacja w organizacji

zarządzanie sobą w czasie

ulubiona tematyka szkoleń Maćka

Od ponad 5 lat silnie związany z branżą IT, w której łączy swoje zamiłowanie do przełamywania standardów z wdrażaniem procesu zmiany w organizacji. Specjalizuje się w budowaniu “pól grawitacyjnych”, czyli strategii employer brandingowej firm, po to, żeby  mogły przyciągać do siebie właściwych ludzi (programistów i nie tylko) oraz klientów.

Maciek posiada umiejętność bardzo szerokiego, a zarazem wnikliwego, spojrzenia w procesy biznesowe organizacji. To sprawia, że wprowadzanie optymalizacji i usprawnień jest też jego domeną, szczególnie w obszarze zarządzania firmą, prowadzenia projektów czy rekrutacji pracowników. 

Na sali szkoleniowej pracuje z wykorzystaniem metodologii Grupy SET® w połączeniu z narzędziem diagnostyczno-rozwojowym FRIS®. To pozwala mu pracować na potencjale zarówno całej organizacji, jak i pojedynczych osób. 

Działa w oparciu o wartości oraz zasadę, że w IT “nie ma rzeczy oczywistych”. Jego bronią jest flipchart i mazaki. Supermocą kreatywność i kwestionowanie wszystkiego. Swoją pracę zawsze zaczyna od „Dlaczego?”.

"Nie ma rzeczy oczywistych."

Certyfikowany Trener FRIS®.

Posiada 5 lat doświadczenia w optymalizowaniu procesów w organizacjach oraz 300 godzin doświadczenia na sali szkoleniowej.

MACIEK PAWŁOWSKI

Czytaj więcej

Zwiń informacje

zarządzanie zespołami projektowymi

efektywna komunikacja
w zespołach rozproszonych 

różnorodność osobowości
& skuteczna komunikacja interpersonalna

budowanie zaufania w relacjach
z klientami międzynarodowymi

Skuteczny marketing międzykulturowy

Porozumienie bez Przemocy
w życiu prywatnym i zawodowym

ulubiona tematyka szkoleń Moniki

Od 2009 roku prowadzi projekty strategiczne, marketingowe, a także odpowiada za wdrażanie i adaptację produktów do wymagań rynków zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała w Polsce, Niemczech, Chinach i Indonezji.

Obecnie mieszka w Portugalii, gdzie realizuje pracę badawczą w ramach Międzynarodowych Studiów Doktoranckich w dziedzinie zarządzania.

Posiada 5-letnie doświadczenie jako Trener Wewnętrzny i Międzykulturowy. W tym czasie tworzyła i prowadziła programy i szkolenia rozwojowe m.in. dla kadry zarządzającej, działów handlowych czy obsługi klienta. Odpowiadała również za szkolenia onboardingowe: szkolenia produktowe oraz szkolenia dotyczące strategii sprzedażowych na rynkach EMEA, Azji Południowo-Wschodniej, a także Ameryki Południowej. 

Jako trener spędziła ponad 2 000 godzin na sali szkoleniowej (w tym wirtualnej). Jej pasją są ludzie, dlatego chętnie inspiruje ich do wyjścia ze strefy komfortu, ponieważ jak twierdzi „dopiero tam zaczyna się magia i prawdziwy rozwój”. 

Jest autorką licznych publikacji i prelekcji na konferencjach poświęconych zagadnieniom zarządzania zespołami projektowymi, zespołami międzynarodowymi, różnicami pokoleniowymi w organizacjach, a także kulturowych uwarunkowań w biznesie międzynarodowym. 

"Życie zaczyna się tam, gdzie kończy się strefa komfortu."

Certyfikowany, międzynarodowy Trener Biznesu z ponad 10-letnim doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu projektami.

Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i Universidade do Porto. Facylitatorka, ekspertka marketingu i metod wsparcia sprzedaży. Certyfikowany trener Everything DISC.

MONIKA GUZEK

Czytaj więcej

Zwiń informacje

Całą swoją karierę zawodową związała z branżą nieruchomości oraz dziedziną HR i szkoleniami. Doświadczenie zdobywała od najniższych szczebli kariery zaczynając jako praktykantka, a następnie Asystentka.

Pracując przez 3 lata w dużej Agencji Nieruchomości, co roku wspierała 240 nowych pracowników rozpoczynających pracę, zaczynając od organizacji szkoleń wstępnych, przez procesy onboardingowe aż po planowanie projektów rozwojowych. Na tym etapie, współpracowała z ponad 50 grupami szkoleniowymi liczącymi nawet do 35 osób.

Przez kolejne miesiące była związana z rozwojem nowej agencji nieruchomości. Przez ten czas była zaangażowana w projekty rekrutacyjne, onboardingowe i administracyjne w zakresie otwierania nowych placówek w całej Polsce, zarządzania komunikacją i współpracą z kontrahentami oraz rozwojem wizerunku firmy na rynku.

Krążą pogłoski, że rzeczy niemożliwe robi od ręki, a na cuda każe chwilę poczekać. Każdego dnia podejmuje się nowych wyzwań i rozwija swoje kompetencje (w każdym obszarze, łącznie z tworzeniem tej strony internetowej :)).

Prywatnie, dwukrotnie ukończyła Triathlon na dystansie 1/16 IronMan, co jest dla niej wielkim sukcesem, gdyż panicznie boi się otwartych akwenów i wciąż doskonali sztukę pływania.

"Każdego dnia otrzymujesz bezcenny dar - CZAS. Jak go dzisiaj wykorzystasz?"

Manager Operacyjny z ponad 5-letnim doświadczeniem w organizacji szkoleń oraz zarządzaniu grupami szkoleniowymi.

KAMILA MADEJSKA

Czytaj więcej

polityka prywatności

123 123 123

email@gmail.com

City, Road 12

Wprowadzając dane osobowe do formularza zawartego na stronie gildiatrenerska.pl oraz wysyłając niniejszy formularz, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do przetworzenia zapytania szkoleniowego. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w zakładce <Polityka Prywatności>.

Zastanawiasz się którą ścieżkę rozwoju wybrać?

SKONTAKTUJ SIĘ
Z NAMI!

Chętnie porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach oraz zaproponujemy korzystne rozwiązania.

Imię i nazwisko
Telefon
E-mail
Wybierz temat
Treść wiadomości
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Wiadomość nie została wysłana.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola.