Cykl rozwojowy
"The sky is the limit"
Dla kogo ?
- dla Twojego zespołu Sprzedawców, Doradców, Konsultantów, a dokładnie dla wszystkich osób, których jednym z rutynowych obowiązków w pracy jest telefoniczny kontakt z klientem w celu uzyskania konkretnego rezultatu, jak np.:
- pozyskiwanie nieruchomości na sprzedaż,
- umawianie spotkań biznesowych,
- sprzedaż telefoniczna.
- dla wsparcia pracy: właścicieli firm, kierowników, Działu HR, Trenerów, czyli osób, które sprawują pieczę nad wynikami swoich zespołów.
POZIOM ZAAWANSOWANIA WIEDZY
Realizacja projektu nie wymaga tego samego ani różnego poziomu zaawansowania. Im większe zróżnicowanie wiedzy, umiejętności i doświadczenia tym lepiej.
Korzyści:
Umiejętność prowadzenia rozmów telefoniczych z nastawieniem na efekt końcowy
Motywacja i wiara w siebie skutkująca realizacją nawet najbardziej ambitnych celów
Nowi pracownicy kompleksowo przeszkoleni z obszaru telefonicznego pozysiwania klienta
Szybki i skteczny rozwój umiejętności sprzedażowych
Wzajemne wsparcie pracowników skutkujące realizacją przyjętych założeń
Wdrożenie dobrych praktyk w telefonicznej obsłudze klienta
Program szkolenia :
Budowanie współpracy z klientem w oparciu o model 3 filarów PWZ (Potrzeba – Wartość – Zaufanie).
Ustalanie wynagrodzenia za pośrednictwo – dlaczego klienci nie akceptują wynagrodzenia i jak zwiększyć szansę na jego zaakceptowanie?
Zastosowanie modelu BWS i BWD w rozmowie telefonicznej z klientem.
Różnice pomiędzy sprzedażą usługi a produktu.
Działania zmierzające do maksymalizacji szans na finalizację transakcji.
Techniki pozyskowe oparte na technikach sprzedaży.
Techniki służące do otworzenia rozmowy z klientem w celu rozpoczęcia dialogu.
Techniki przejmowania kontroli w trzech formacjach.
Zasady współpracy z klientem oraz wszystkie etapy procesu obsługi klienta.
Komunikaty łagodzące opór klienta.
Techniki zarządzania obiekcjami.
Trening praktyczny skutecznego umawiania się na spotkanie z potencjalnym klientem.
Trening praktyczny z prowadzenia rozmowy sprzedażowej z klientem wraz z wykorzystaniem technik sprzedażowych.
Wyznaczanie celu oraz planu działania na przyszłość dostosowanego do poziomu kompetencji.
Automotywacja – czym jest i jak ją stosować.
Elementy 3-dniowego cyklu szkoleniowego
- szkolenie online wprowadzające do tematu budowania wartości firmy, usługi oraz produktu (3 godziny),
- 2-dniowe warsztaty stacjonarne z wykorzystaniem gry Skyscraper, które mają na celu wykreowanie oraz wzmocnienie kompetencji i umiejętności sprzedażowych (2 x 8 godzin),
- wsparcie trenerskie pracowników poprzez przekazywanie zadań wdrożeniowych, dzięki którym zwiększa się szansa na skuteczne wdrożenie przez pracowników nowej wiedzy i umiejętności,
- consulting mentorski dla właścicieli w trakcie szkoleń oraz w pierwszym miesiącu po zakończeniu warsztatów.
Gra szkoleniowa idealinie sprawdza się podczas...
…warsztatów szkoleniowych jako narzędzie umożliwiające początkującym pracownikom przećwiczenie nowo poznanych narzędzi komunikacji, bądź zaawansowanym stworzenie nowych skutecznych metod komunikacji, a potem sprawdzenie ich funkcjonalności w praktyce.
Opis gry szkoleniowej "SKYSCRAPER"
ŚWIAT GRY
Uczestnicy szkolenia łączą się w pary i wcielają się w rolę pracowników na stanowiskach kierowników budowy oraz dyrektorów sprzedaży w różnych firmach deweloperskich. Jako reprezentanci poszczególnych organizacji konkurują ze sobą budując drapacze chmur, bo każdy chce stać się najbardziej rozpoznawalną firmą na lokalnym rynku. Do tego potrzebują pieniędzy i w tym celu pracownicy pozyskują inwestorów, aby przekonać ich do zainwestowania w ich wieżowiec.
RZECZYWISTOŚĆ
Wychodząc poza grę, uczestnicy rozgrywki realnie prowadzą rozmowy telefoniczne ze swoimi potencjalnymi klientami, bądź kontrahentami w celu przekonania ich np. do spotkania sprzedażowego. W ten sposób wykonują swoją rutynową pracę i jednocześnie dobrze się przy tym bawią oraz uczą się nowych narzędzi komunikacji.
GŁÓWNĄ CECHĄ INNOWACYJNĄ GRY ORAZ WARSZTATÓW JEST…
…wykonywanie przez uczestników połączeń telefonicznych do potencjalnych klientów, bądź kontrahentów oraz aktywne tworzenie bazy klientów przy wsparciu Trenera.
Wsparcie trenera
Stawiamy szczególny nacisk na zmaksymalizowanie szansy poprawy. Naszym celem jest wpływ na realne postępowanie uczestników w długiej perspektywie czasu, dlatego projektując cykl rozwojowy wprowadziliśmy stymulatory zmiany.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma:
- Dostęp do platformy, na której będą zamieszczane materiały szkoleniowe.
- Zestaw 2 zadań wdrożeniowych na platformie e-learningowej oraz konsultację trenerską ws. zrealizowanych zadań.
- Zaświadczenie ukończenia cyklu rozwojowego “The sky is the limit”.
Menager zespołu otrzyma:
- Zadanie zespołowe do przeprowadzenia po szkoleniu.
- Raport z przeprowadzonego cyklu rozwojowego.
- Mentoring w trakcie trwania szkolenia oraz przez miesiąc od zakończenia szkolenia.
- Consulting i wsparcie po szkoleniach we wdrożeniu nowych umiejętności przez pracowników.
Trenerzy prowadzący:
Norbert Grezel
Certyfikowany coach, trener biznesu oraz Mindfulness z ponad 14-letnim doświadczeniem w sprzedaży.
Tomasz Gutowski
Praktyk z ponad 15 letnim doświadczeniem w sprzedaży bezpośredniej oraz budowaniu i prowadzeniu największych i najlepszych biur nieruchomości w Polsce.
Wojciech Skorek
Certyfikowany i dyplomowany trener biznesu specjalizujący w komunikacji i prowadzeniu negocjacji biznesowych.