DariaMisztal
Trener Biznesu, który posiada ponad 10 lat doświadczenia w rozwoju Contact Center oraz 7 000 godzin doświadczenia na sali szkoleniowej.
Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu (Grupa SET) oraz certyfikowanych szkoleń AGILE PM Foundation i Prince 2 Foundation.
"Praktyka czyni mistrza, dlatego warto angażować się w długofalowe procesy rozwojowe i utrwalać nowe umiejętności"
Daria specjalizuje się w budowaniu procesów rozwojowych
dopasowanych do indywidualnych potrzeb. Posiada doświadczenie w pracy z konsultantami i menadżerami. Inspiruje, zachęca, nadaje odpowiedni kierunek. Uczestnicy szkoleń wychodzą z nowymi umiejętnościami, zarażeni energią i entuzjazmem do wprowadzania ich w życie. Jak mówi: "Praktyka czyni mistrza". Dlatego chętnie angażuje się w długofalowe procesy rozwojowe i wspiera w utrwalaniu nowych umiejętności.
Współtworzyła
roczny proces rozwojowy dla kierowników zespołów, podczas którego uczestnicy zdobyli umiejętności: efektywnego prowadzenia zespołu, zarządzania sytuacjami trudnymi, określania celów oraz motywowania i delegowania zadań.
W pracy ceni sobie
profesjonalne przygotowanie, dlatego wykorzystuje różne formy aktywności szkoleniowych, prowadzące do cennych wniosków i pozwalających na wprowadzenie nowych umiejętności w pracę zawodową uczestników szkolenia.
W ponad 10-letniej pracy jako Trener Biznesu
związana jest z rozwojem Contact Center. W tym czasie realizowała programy w zakresie:
- prowadzenia rozmowy telefonicznej inbound i outbound
- doskonalenia sprzedaży
- zarządzania doświadczeniem Klienta
- zwiększaniem satysfakcji Klienta z obsługi i sprzedaży
- wdrożenia nowych pracowników
- zarządzania zmianą
- skutecznej komunikacji
- rozwoju umiejętności menadżerskich