24 stycznia 2020

W dzisiejszym świecie ważne jest budowanie pozytywnego CUSTOMER EXPERIENCE, czyli wrażeń i doświadczeń klienta, gdy ma kontakt z nami bądź naszą firmą. Jak wskazują badania* co trzeci konsument rezygnuje z usług firmy już po pierwszym niemiłym doświadczeniu 🤭.

Jak wiecie 🤔 negatywne opinie opowiadamy chętniej, zatem złe doświadczenia jednego klienta zostają przekazane szerszej grupie osób. W ten sposób, My jako Firma, tracimy klientów pieniądze jak również czas konieczny na odzyskanie dobrej opinii ‼️

Można temu zapobiec! 🧐

Kluczem do rozwiązania problemu jest wprowadzenie odpowiedniej kultury obsługi klienta w firmie.

* https://www.badanie-opinii.pl/raporty/badanie-jakosci-obslugi-klienta

"KLIENT W CENTRUM UWAGI"

10 PRZYKAZAŃ OBSŁUGI KLIENTA WG. ROBERTA ZYCH

Robert Zych, szef firmy i handlowiec z ponad 25-letnim doświadczeniem w dziedzinie obsługi klienta, wprowadził do swojej praktyki wskazówki Tony’ego Hsieha opisane w książce „Delivering Happiness”. Stworzył z nich "10 przykazań obsługi klienta", które prezentujemy poniżej.
  
1️⃣ Zadziwiaj swoją obsługą.
2️⃣ Poddawaj się zmianom i dąż do zmian.
3️⃣ Baw się i bądź trochę dziwny.
4️⃣ Szukaj przygody, bądź kreatywny.
5️⃣ Rozwijaj się i ucz.
6️⃣ Twórz w zespole otwarte i szczere relacje poprzez komunikację.
7️⃣ Twórz pozytywnie myślący zespół i rodzinną atmosferę.
8️⃣ Rób więcej za mniej.
9️⃣ Miej pasję i determinację.
🔟 Bądź skromny.

Każde przykazanie zostało rozwinięte i zobrazowane własnymi doświadczeniami autora w książce 📖 „Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi”.

Nie chcąc odbierać autorowi Jego praw, a Wam przyjemności z czytania dobrej i wartościowej książki, zachęcamy byście zmiany rozpoczęli od punktu 5 "Rozwijaj się i ucz!" i sięgnęli po dobrą lekturę 😉

Zimowe wieczory (które na pewno jeszcze przed nami) lub zbliżający się weekend zachęcać mogą do zgłębienia tajemnic zapisanych na kartkach polskiej literatury biznesu 😎

BLOG

Skuteczna komunikacja

Sprzedaż i obsługa klienta

Polecana literatura

Wskazówki i porady

Zespół i rozwój pracowników

Rozwój indywidualny

polityka prywatności

123 123 123

email@gmail.com

City, Road 12

Wprowadzając dane osobowe do formularza zawartego na stronie gildiatrenerska.pl oraz wysyłając niniejszy formularz, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do przetworzenia zapytania szkoleniowego. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w zakładce <Polityka Prywatności>.

Zastanawiasz się którą ścieżkę rozwoju wybrać?

SKONTAKTUJ SIĘ
Z NAMI!

Chętnie porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach oraz zaproponujemy korzystne rozwiązania.

Imię i nazwisko
Telefon
E-mail
Wybierz temat
Treść wiadomości
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Wiadomość nie została wysłana.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola.