Wojciech
Skorek

Certyfikowany i dyplomowany trener biznesu specjalizujący w komunikacji i prowadzeniu negocjacji biznesowych.

Wykładowca zajęć z tematu dotyczącego komunikacji w biznesie na uczelni Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie.Posiada uprawnienia mediatora sądowego i doświadczenie jakowykładowca akademicki z zakresu komunikacji w  biznesie.

 

Współzałożyciel Gildii Trenerskiej.

"Warto równoważyć rozwój z własnymi potrzebami i otaczającym nas środowiskiem. Stagnacja jest regresem, bo świat na nikogo nie czeka."

Jako pośrednik

przeprowadzał transakcje sprzedaży nieruchomości w 5 miastach w Polsce, działając na rynku wtórnym i pierwotnym. W każdym z miast, za każdym razem swoją bazę Klientów budował od zera. Odpowiadał za nawiązywanie relacji i współpracę z deweloperami.

Ze sprzedażą i szkoleniami związany

od 2012 roku. Kierował i współtworzył zespoły trenerskie w największych firmach w branży pośredników nieruchomości i finansów. W każdej pracy starał się osiągnąć najlepsze możliwe efekty, finalnie stając się trenerem lub menadżerem w danym dziale i dziedzinie.

W swojej karierze

wykonał ponad 15 tysięcy biznesowych rozmów telefonicznych. Sukcesy w bezpośredniej obsłudze B2C oraz B2B zaowocowały autorskimi szkoleniami sprzedaży oraz przepracowaniem ponad 5000 godzin szkoleń na sali oraz online. Aktywnie wspiera w pracy indywidualnej poprzez sesje mentoringowe i coachingowe.

Skupiony na

szkoleniach warsztatowych dotyczących budowaniu wartości: firmy, produktu, usługi oraz wartości usługodawcy w oczach Klienta. Autor technik telefonowania i sprzedaży nastawionej na pomoc Klientowi w podjęciu decyzji zakupu na zasadach win-win.

Prywatnie

sympatyk wycieczek. Znawca geografii oraz historii: miast, Polski, Europy i Świata. Hobbystycznie jeździ rowerem, gra w bilard i gry karciane. Odnosił amatorskie sukcesy w badmintona. Interesuje się geopolityką, współczesnymi mediami i komunikacją

Ulubiona tematyka szkoleń:

Rozmowa telefoniczna z klientem

Skuteczna komunikacja interpersonalna

Negocjacje

Budowanie marki własnej w obsłudze klienta

Techniki sprzedażowe i zarządzanie obiekcjami

Wsparcie w realizacji projektów szkoleniowych, oraz rozwój kompetencji Twoich i Twojego zespołu.
Poprowadzić firmę na drodze do bycia liderem na rynku.

created&designed by @dandys